Szukaj
Menu Menu
Nauczycielskie zacisze
Koszyk
0
Koszyk
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto

WAŻNE INFORMACJE Q&A

JAK SIĘ Z TOBĄ SKONTAKTOWAĆ?

Mam na imię Klaudia i jestem właścicielką sklepu NZ. Sklep prowadzę od kilku lat, natomiast Nauczycielskiemu zaciszu leci już 9 rok! Piszę to dlatego, abyś miała/miał świadomość, że za sklepem NZ stoi tylko jedna osoba, która robi w nim wszystko :) Mogę się pomylić lub coś przeoczyć.

W każdej sytuacji możesz się ze mną skontaktować mailowo lub telefonicznie. Proszę tylko, aby nie dzwonić do mnie po godz. 17.00 i w weekendy. Napisz maila, a odpiszę tak szybko, jak to możliwe.

email: nauczycielskiezacisze@wp.pl

telefon: 794 639 643

 

KIEDY MOGĘ SPODZIEWAĆ SIĘ ZAMÓWIENIA?

 

Przy każdym produkcie jest informacja o czasie realizacji. 

Dostosowuję go do aktualnej liczby zamówień, więc jeśli widzisz 3 dni robocze oznacza to, że paczka zostanie na pewno wysłana w ciągu tego czasu.

Jeśli wyniknie problem przez który nie będę mogła dotrzymać terminu, skontaktuję się z Tobą.

 

Dostawa realizowana przez Inpost standardowo wynosi 1-2 dni robocze.

 

UWAGA! Zwróć szczególną uwagę na wybór formy dostawy!

  • jeśli w koszyku znajdują się wyłącznie PDFy - wybierz "email"
  • jeśli w koszyku są produkty fizyczne - wybierz Paczkomat lub Kuriera
  • jeśli w koszyku są różne produkty (fizyczne i cyfrowe) - wybierz Paczkomat lub Kuriera. PDF zostanie wysłany na email, a gotowe pomoce na wskazany adres lub Paczkomat.

 

Kupiłam pliki PDF, kiedy je otrzymam?

 

Treści cyfrowe (PDFy) dostarczane są za pomocą poczty elektronicznej w ciągu 24h.

Maile wysyłam ręcznie, ale staram się realizować wysyłki materiałów cyfrowych tak szybko jak to możliwe. Proszę o troszkę cierpliwości.

Jeśli nie otrzymają Państwo plików w ciągu 24h, proszę o kontakt. Na pewno zostały wysłane, jednak z jakiegoś powodu nie dotarły.

Większość plików PDF wysyłam w załącznikach, jednak część jest na to zbyt duża. W takich przypadkach znajdziesz w emailu link do Dysku Google, skąd można pobrać plik.

JAK MOGĘ ZAPŁACIĆ?

W sklepie dostępne są następujące sposoby zapłaty:

 

1. Przelew zwykły/tradycyjny na rachunek bankowy

NEST BANK
98 1870 1045 2078 1279 6856 0001

Nauczycielskie zacisze

Sienkiewicza 32

47-113 Staniszcze Wielkie

 

W tytule przelewu proszę podać: Numer zamówienia oraz Imię i Nazwisko.

 
Klient, który wybrał opcję płatności przelewem bankowym jest zobowiązany do uiszczenia opłaty za złożone zamówienie w terminie do 3 dni od daty złożenia zamówienia, w przeciwnym wypadku zamówienie zostanie anulowane.

2. Szybki przelew on-line za pośrednictwem Przelewy24 lub tpay.com

Zdarza się, że płatność z różnych przyczyn nie zostanie dokończona przez szybkie płatności. W takim przypadku możesz opłacić zamówienie ponownie - link do szybkich płatności znajduje się przy zamówieniu na koncie klienta. Jeśli nie masz konta klienta, opłać zamówienie przelewem tradycyjnym.

3. Faktura z odroczonym terminem płatności - wyłącznie dla placówek budżetowych

Jeśli chcesz otrzymać taką fakturę, dodaj pomoce do koszyka, wypełnij formularz, wybierz formę płątnośći "Faktura z odroczonym terminem", a w polu "Komentarz do zamówienia" wpisz dane płatnika i odbiorcy. 

 

MIESZKAM ZA GRANICĄ, CZY MOGĘ ZROBIĆ U WAS ZAKUPY?

Niestety nie. Sprzedaż wysyłkową prowadzimy wyłącznie na terenie Polski.

 

CHCĘ ZWRÓCIĆ TOWAR. JAK TO ZROBIĆ?

Towar można zwrócić bez podania przyczymy w ciągu 14 dni od otrzymania paczki. 

Produkty muszą być nieużywane, niepogniecione, pudełka niezniszczone, nieubrudzone itp. Bardzo proszę o zabezpieczenie produktów, aby dotarły nienaruszone. W innym przypadku kwota zwrotu może ulec obniżeniu zgodnie z utratą wartości produktu.

Towary wraz z paragonem oraz ewentualnymi gratisami należy odesłać na adres:

Nauczycielskie zacisze

ul. Sienkiewicza 32

47-113 Staniszcze Wielkie

 

Koszt zwrotu ponosi Kupujący.

 

TOWAR DOTARŁ DO MNIE USZKODZONY. CO ROBIĆ?

Jeśli opakowanie jest uszkodzone, lub towar po odpakowaniu jest np. zgnieciony, pogięty, zalany należy zgłosić reklamację do przewoźnika Inpost.

Tutaj znajdziesz informacje jak to zrobić >>> INPOST Reklamacje

 

TOWAR JEST NIEKOMPLETNY. CO TERAZ?

Jeśli brakuje czegoś z zamówienia, produkt jest niekompletny - skontaktuj się ze mną mailowo. Dokładnie opisz w czym tkwi problem, a w odpowiedzi podam Ci propozycję rozwiązania problemu oraz co należy zrobić dalej.

 

CZY PRZYGOTUJESZ COŚ SPECJALNIE DLA MNIE?

Przykro mi, ale nie realizuję personalizowanych zamówień.

Nie opracuję pomocy wg Twoich wytycznych, nie zmienię rozmiaru tych, które już sprzedaję, nie zmienię małych liter na wielkie, nie dodam 2 znaczków do zestawu... itp.

Nie sprzedam Ci też pomocy, które są dostępne gotowe w formie pliku PDF.

 

CZY JEST JAKIŚ PROGRAM LOJALNOŚCIOWY?

Tak! Za każdą złotówkę wydaną w sklepie otrzymujesz 1 punkt.

300 punktów to rabat 10 zł - bez kwoty minimalnej zamówienia.

Punkty są ważne bezterminowo :)

Aż 50 dodatkowych punktów można zgarnąć za wystawienie opinii o produkcie.

 

CZY OTRZYMAM DOWÓD ZAKUPU?

Do każdego zamówienia wystawiam paragon lub fakturę. 

Aby otrzymać fakturę na NIP- wybierz w koszyku, w zakładce Moje dane - "FIRMA" zamiast osoba prywatna. Wpisz dane placówki z NIP (dane płatnika i odbiorcy możesz umieścić w komentarzu do zamówienia).

 

Aby otrzymać fakturę imienną, wpisz tę prośbę w komentarzu do zamówienia. W innym przypadku otrzymasz paragon.

 

Dowód zakupu materiałów cyfrowych - j.w. możesz poprosić o fakturę, natomiast oryginał paragonu jest dostępny do odbioru w siedzibie firmy lub możesz poprosić o skan tego paragonu (prześlę mailowo). Nie wysyłam paragonów pocztą, ze względu na niewspółmierne koszty.

 

Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl