INFORMACJE

KIEDY MOGĘ SPODZIEWAĆ SIĘ ZAMÓWIENIA?

 

Czas przygotowania zamówienia wynosi do 5 dni roboczych.

 

Dostawa realizowana przez Inpost standardowo wynosi 1-2 dni robocze.

 

Treści cyfrowe (PDFy) dostarczane są za pomocą poczty elektronicznej w ciągu 24h.

 

UWAGA! Zwróć szczególną uwagę na wybór formy dostawy!

  • jeśli w koszyku znajdują się wyłącznie PDFy - wybierz "email"
  • jeśli w koszyku są produkty fizyczne - wybierz Paczkomat lub Kuriera
  • jeśli w koszyku są różne produkty (fizyczne i cyfrowe) - wybierz Paczkomat lub Kuriera. PDF zostanie wysłany na email, a gotowe pomoce na wskazany adres lub Paczkomat.

 

JAK MOGĘ ZAPŁACIĆ?

W sklepie dostępne są następujące sposoby zapłaty:

 

1. Przelew zwykły/tradycyjny na rachunek bankowy

NEST BANK
98 1870 1045 2078 1279 6856 0001

Nauczycielskie zacisze

Sienkiewicza 32

47-113 Staniszcze Wielkie

 

W tytule przelewu proszę podać: Numer zamówienia oraz Imię i Nazwisko.

 
Klient, który wybrał opcję płatności przelewem bankowym jest zobowiązany do uiszczenia opłaty za złożone zamówienie w terminie do 3 dni od daty złożenia zamówienia, w przeciwnym wypadku zamówienie zostanie anulowane.

2. Szybki przelew on-line za pośrednictwem Przelewy24 lub tpay.com

Zdarza się, że płatność z różnych przyczyn nie zostanie dokończona przez szybkie płatności. W takim przypadku możesz opłacić zamówienie ponownie - link do szybkich płatności znajduje się przy zamówieniu na koncie klienta. Jeśli nie masz konta klienta, opłać zamówienie przelewem tradycyjnym.

3. Faktura z odroczonym terminem płatności - wyłącznie dla placówek budżetowych

Jeśli chcesz otrzymać taką fakturę, dodaj pomoce do koszyka, wypełnij formularz, wybierz formę płątnośći "Faktura z odroczonym terminem", a w polu "Komentarz do zamówienia" wpisz dane płatnika i odbiorcy. 

 

MIESZKAM ZA GRANICĄ, CZY MOGĘ ZROBIĆ U WAS ZAKUPY?

Niestety nie. Sprzedaż wysyłkową prowadzimy wyłącznie na terenie Polski.

 

CHCĘ ZWRÓCIĆ TOWAR. JAK TO ZROBIĆ?

Towar można zwrócić bez podania przyczymy w ciągu 14 dni od otrzymania paczki. 

Produkty muszą być nieużywane, niepogniecione, pudełka niezniszczone, nieubrudzone itp. Bardzo proszę o zabezpieczenie produktów, aby dotarły nienaruszone. W innym przypadku kwota zwrotu może ulec obniżeniu zgodnie z utratą wartości produktu.

Towary wraz z paragonem oraz ewentualnymi gratisami należy odesłać na adres:

Nauczycielskie zacisze

ul. Sienkiewicza 32

47-113 Staniszcze Wielkie

 

Koszt zwrotu ponosi Kupujący.

 

TOWAR DOTARŁ DO MNIE USZKODZONY. CO ROBIĆ?

Jeśli opakowanie jest uszkodzone, lub towar po odpakowaniu jest np. zgnieciony, pogięty, zalany należy zgłosić reklamację do przewoźnika Inpost.

Tutaj znajdziesz informacje jak to zrobić >>> INPOST Reklamacje

 

TOWAR JEST NIEKOMPLETNY. CO TERAZ?

Jeśli brakuje czegoś z zamówienia, produkt jest niekompletny - skontaktuj się ze mną mailowo. Dokładnie opisz w czym tkwi problem, a w odpowiedzi podam Ci propozycję rozwiązania problemu oraz co należy zrobić dalej.